Ta nejlepší ségra Thalli

Je to paráda mít sourozence!!! A obzvlášť když máte tak skvělou ségru jako mám já - Thallinku. Je sice od celé 2 roky mladší než já, ale já jí všechno naučím a rychle všechno dohoní. Je to totiž hrozná šprtka!!! Neříkám že já nechci poslouchat, ale ona je nějaká hrozně hodná a poslušná - neštěká tak parádně jako já, nepřemýšlí jestli to má cenu chodit za paničkou, neběhá vítat cizí psy a tak...Má taky parádní paničku Markétu - rozdává na procházkách šunku!!! Thallinka je super parťák, opakuje všechno co dělám já, většinou za mnou taky všude běhá (pokud smí) a parádně si se mnou hraje - jako kolie!!! Je to ještě "malá" holka a tak je rychle unavená, ale panička říkala že já v jejím věku jen spal, jedl a čůral, takže to s ní asi tak špatný nebude. Thallinka bydlí asi 35km od nás, tak se docela často potkáváme - jednou jedeme my za ní a jednou zase Thallinka za námi :) Moc se těším až se zase uvidíme, je s ní velká sranda :) GANT
P.S. na fotkách můžete vidět jací parťáci jsme!!! (Všechny fotky jsou od Thallinky paničky Markéty)