Sraz KK, kočičky, Vánoce..

Po dlouhé pauze se Vám zase hlásím, měl jsem spoustu práce a nějak jsem na všechno zapomněl :) (panička, říká že někdy i zapomenu jak se jmenuji, a kde bydlím).
Na začátku října jsme se paničkou přestěhovali víceméně na trvalo do Prahy. Bydlím doma s dvěma kocourky Jackem a Blackem. Black je můj veliký kámoš. Já mu pravidelně nosím hračky, ale zatím to nechápe...no uvidíme, třeba ho ještě naučím hrát si po koliím. Jack je pěkný protiva, pořád mě seká po čumáčku, když si s ním chci hrát...ale ani u něj to nevzdávám!!! V parku kousek od nás pravidelně potkávám kolií slečnu, má taky krátké chlupy jako já, tak si o to víc rozumíme :) Její páníček mě má moc rád a já jeho taky.
Panička vymyslela veliký výlet - 28.10. jsme vyrazili na sraz krátkosrstých kolií. Z Prahy nás svezl moc hodný pán, co měl kolií holku Dakotu, ta byla moc hodná dovolila mi s ní jet v kufru :) Přiznám se že to já jsem docela krkavec, a do svojí budky v autě bych nikoho nepustil. Jo a přestavte si že jsme cestou ještě nabrali mojí mámu! no fakt! tak nás bylo plné auto. Bylo tam hrozně moc hezky a 18 kolií, já se chvílema choval jako no...panička říkala spoustu věcí, ale truhlík a trouba je asi to nejlepší, ale jinak tam bylo krásně! Příští rok prý vyrazíme zase a já slibuju že se budu chovat slušně.
V Praze už jsou všude Vánoce, a ty já moc rád. Panička mi pořád něco kupuje, mluví něco o ježíškovi, ale většinou to pak stejně dostanu - to víte udělám smutné oči a je to! Na Vánoce pojedem zase do domů na jih, tak je to super, všude lesy, chodí se na volno a já tam poslouchám jako hodinky :)
A představte si že mě zase týrají!! Mám zase zalepené ucho! Hrůza! Panička mě chce vzít prý na nějakou výstavu a tak je potřeba abych měl i to moje létající ucho dolů - ale já jsem přeci Flying Ear - nějak to nechápu!

Pac a pusu a mějte se jako kolie! :)