Po měsící se opět hlásím

A musím Vám povědět teda jednu novinku, pokousal mě sousedů Bubák (Český fousek), hlídala mě paničky maminka, no a panička už si mě večer převzala s prokouslou nohou...Panička to vzala celkem sportovně, říkala že aspoň už nebudu tak hrozně moc hrrrr (nebojte to mě nikdy nepřejdeee). Večer noha ještě vypadala vcelku hezky, panička mi to vyčistila a zakapala tou žlutou věcí - Betadina. Ráno jsem měl však nohu nateklou, tak jsme vyrazili na veterinu - no pan doktor říkal jak moc má rád nás krátkorsté kolie - dokud jsem ho nechtěl trochu kousnout - já ale nehchtěl, jen jsem se ho hrozně lekl jak mi "šťoural" v té mé noze. Pak už mě panička radši hlídala. Dostal jsem antibiotika, protože jsem měl tu ránu docela hlubokou a prý nějakou kapsu tam či co...Dneska je to už dobré a vůbec nevím že mě kdy někdo kousnul. Od příštího týdne už budeme s paničkou opět v Praze, tak kdybyste někdo chtěl určitě se paničce ozvěte a můžem spolu vyrazit ven :)  GANT