Jsem zachránce !

Dlouho jsem se neozval, nebyl čas, tak Vám to všechno sepíšu, ale postupně :)
Panička se už delší dobu zajímá o nadaci Chrti v nouzi (klidně si o nich přečtěte víc na internetu, né každý se má tak dobře jako my...) a 8. října se objevila zpráva že se v Praze ztratil pejsek Kid. Panička zprávy stále kontrolova, jestli už se našel či ne..Ve středu 9.října se objevila zpráva že Kida někdo viděl. Kid, bydlel u své nové rodiny pouhé 3 dny, když se ztratil, takže byl chudák hodně vyplašený a nevěděl co se děje. Takže jsme se paničkou oblékli, a vyrazili Kida hledat, spolu s jeho páníčkem který ho tam hledal už celý den. Byl chudák ale tak vystrašený že i když nás viděl, tak se nás bál a raději utekl. Všichni (já, panička a Kidovo páníček) jsme z toho byli smutní, co teď? Takže jsme celé to místo (velikáánský lesopark) procházeli jak nás napadlo, každého koho jsme potkali jsme se ptali jestli ho někde neviděli a tak...Já měl celou dobu stopovačku, přeci jen panička měla strach abych se taky neztratil ( netuším proč bych jako měl..). A představte si že my jsme takhle šli a já vyčuchal! Byl schovaný v křoví a beze mě by ho nenašli. Panička si myslela že jsem našel ježka (miluji ježky!!), protože slyšela vrčení, ale když ke mě přišla tak uviděla ležícího Kida který na mě vrčel. S menšími (no velikými) obtížemi jsme Kida nakonec chytili a Kid se tak konečně dostal domů :)