Horké léto..

Po měsíci Vás všechny opět zdravím...U nás neudálo příliš nového, žiju si svým spokojeným koliím životem, konečně jsem pochopil jak je voda super a tak se pravidelně chodím koupat (občas se i potápím). Jako panička tohle horké léto moc nemusím a tak jsem hodně doma, ven chodím ráno a večer, i když mě nechají na zahradě tak radši mažu domů do "chládku". Panička si našla v Praze nový byt a tak se budu opět stěhovat, panička mi ale slíbila že zde už prý budeme bydlet dlouho a budu mít nové kámoše - 2 kočičí kluky, tak snad si budeme rozumět.

Moje maminka bohužel psí miminka nečeká, tak prý na jaře...já si ale myslím, že to bude mnohem lepší, protože teď si ještě bude moci užívat a hrát si venku, na další děti má přece ještě času dost...

Mějte se parádně jako správné kolie a pac a pusu Gant