OBLÉKAT ČI NEOBLÉKAT?

Oblékat nebo neoblékat kolii, častá otázka která se objevuje. Já toto téma začala řešit už před lety, kdy Ganošovi bylo cca 10 měsíců a měl nehezký zánět průdušek. Tehdy jsem mu koupila první bundu - Hurttu, používala jsem ji ale sporadicky, v okamžicích kdy bylo pod 0 a nehýbal se - tj. když čekal na tréninku, když jsem se zastavili třeba na svačinu při zimní procházce atd. Tahle první bunda vydržela až do letoška, kdy jsem jí prodala dál a dělá radost jednomu koliímu dědouškovi.

Aktuální stav je u nás takový, že oba kluci mají pláštěnky od Hurtty (Monsoon Raind Coat, vel. 55), které jim dávam když hodně prší/sněží a to hlavně z mé pohodlnosti, přeci jen sundám pláštěnky, otřu tlapky a mám čisté psy :) Gantovi ji dávám i v okamžiku kdy je pod nulou a hodně sychravo, venku mu je občas zima a neběhá venku už tolik jako Etínka. Gant má na doma ještě bundu - "pyžámko" Back on Track Mesh, tu dostává po větších procházkách/výletech/trénincích, vzhledem k začínající artróze v loktech už ho šetřím a myslím podstatně víc na regeneraci.